System spłat ratalnych w gabinetach Fabdent i Fabskin można przedstawić w 5 prostych krokach:
Krok 1
Plan leczenie i symulacja kosztów
W gabinetach Fabskin i Fabdent za leczenie zapłacisz także w systemie ratalnym. Po umówieniu się na bezpłatną konsultację z lekarzem specjalistą (konsultacje implantologiczne oraz ortodontyczne podlegają opłacie w wysokości 50 zł) niezwłocznie poinformuj lekarza o chęci skorzystania z systemu ratalnego. Pozwoli to opracować dokładny plan leczenia, wraz z symulacją kosztów. Polecamy płatności ratalne wszystkim pacjentom, którzy z różnych przyczyn nie mogą lub nie chcą uiszczać natychmiastowej opłaty za leczenie.
Krok 2
Kosztorys i warunki finansowe
Zgodnie z opracowanym planem leczenie przeprowadzana zostaje symulacja kosztów. Pacjent poinformowany zostaje o warunkach kredytowania, jak również wybiera dogodną dla siebie wysokość rat i okres spłaty. Istnieje możliwość dokonania wpłaty własnej na rachunek gabinetu FABDENT – Multibank – 18 1140 2017 0000 4002 1190 8144, w polu tytułem wpisując swoje imię i nazwisko. W takim wypadku koszt zaciągniętego kredytu zmniejszy się. Z nami dobierzesz najkorzystniejsze opcje ratalne!
Krok 3
Wysłanie wniosku z gabinetu
W gabinetach Fabdent i Fabskin istnieje atrakcyjna opcja uzupełnienia i złożenia wniosku o kredyt bezpośrednio na miejscu.
Po przeanalizowaniu i zaakceptowaniu wniosku kredytowego zostaje on przeniesiony do formularza internetowego, skąd przesłany zostaje do właściwej instytucji kredytowej, czyli Santander Consumer Finanse. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie, na potrzeby złożenia wniosku, dwóch aktualnych dokumentów tożsamości ze zdjęciem, jak dowód osobisty, legitymacja, paszport, czy prawo jazdy. Niezbędne, szczególnie w przypadku kredytów powyżej 8000 tysięcy złotych, mogą okazać się dokumenty potwierdzające źródła i wysokość dochodów. Aby sprawdzić, jakie dokumenty mogą być wymagane, odwiedź stronę kredytodawcy: https://www.scfinanse.pl/raty-kto-moze-kupic-na-raty. Nasi pracownicy pomogą na każdym etapie uzyskiwania kredytu.
Krok 4
Uzyskanie kredytu
Wnioski kredytowe rozpatrywane są najczęściej w ciągu jednego dnia. Pacjent zostaje poinformowany o pozytywnej, bądź negatywnej decyzji Santander Consumer Finanse. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku, następuje podpisanie umowy przez pacjenta swoim imieniem i nazwiskiem. Pacjent otrzymuje jedną z dwóch jednobrzmiących kopi umowy. Można już umówić termin właściwej wizyty!
Krok 5
Realizacja planu leczenia
Aktywacja kredytu umożliwia pacjentowi umówienie daty zabiegu. Od tej chwili następuje rozpoczęcie realizacji wcześniej ustalonego planu leczenia. Pacjenci mogą w każdej chwili monitorować i uzyskiwać informacje na temat zaciągniętego kredytu, kontaktując się bezpośrednio z infolinią Santander Consumer Finanse, pod numerem telefonu: 71 358 22 88, w godzinach od 8:00 do 19:00.
Polecamy współpracę z naszymi gabinetami. Zawsze na przyjaznych i dogodnych dla pacjenta warunkach!